lørdag 2. februar 2008

STRESS!

Alt har vært bare stress den siste uken.. Har begynt med vaksinen for hepatitt B og rekker så akkurat å ta siste sprøyta før jeg drar. Så heldigvis er den i orden ;)
Så var det den helseskjekken jeg måtte ha. Var til lege på fredagen å trodde alt var i orden så jeg kunne sende inn papirene på lørdag å EF kunne starte å lete etter den perfekte familien til meg! :D Men slik ble det altså ikke...
Da jeg kom hjem så la jeg merke til at legen hadde glemt å skrive på blodtypen min. Men det er sikker greit for de har den helt sikkert i papirene mine.. Jeg hadde jo tatt femhundreogfemtitusen blodprøver der før så jeg bare ringer å får den. Da jeg ringte så fikk jeg beskjed om at den hadde de ikke! Å da måtte jeg bestille ny time til legen bare for å få vite den...så tar det også noen dager før de får svar på prøven! Jeg kommer aldri til å få familie hadde det ikke vært for at de ikke tok testen når jeg først var der! Men men...Jeg har insett at jeg kan ikke gjøre mer før på onsdag! Så nå prøver jeg å ikke stresse mer å ikke klage så mye :P Selv om det er vanskelig! :P

Ellers så gleder jeg meg bare mer og mer til jeg skal dra! Jeg har fått vite at noen fra skolen min også skal til USA neste år så da er det noen jeg kjenner som skal på camp og sånt sammen med meg! :D
Jeg har også fått den første monthly mailingen fra EF hvor det sto litt av hvert som skal skje fram til avreise :) Har også fått den første nedbetalingen, så nå er det ingenting som kan stoppe meg! :D

Skal skrive oftere fremover nå, det lover jeg ;) Ha en fortsatt fin dag/kveld/natt/morgen vidre ;)

Ingen kommentarer: