fredag 22. februar 2008

So far, so good ;)

I dag fikk jeg endelig sent inn papirene! Etter å ha mast hull i hodene på folkene på legekontoret så fikk jeg endelig vite blodtypen min.. A ;) Så nå kommer jeg for alltid til å huske på at jeg har blodtype A.. Når jeg er senil, sitter i rullestol å sikler i en kopp å ikke husker mitt eget navn, så kommer jeg fortsatt til å huske at jeg har blodtype A! ;P

Så nå håper jeg bare at alle papirene er i orden å at de bare kan sende dem over til USA så fort så mulig :) Men jeg er pissnervøs for at noen av papirene ikke er i orden og at jeg må skrive noe på nytt å sende inn. Å da tar det ennda lenger tid å få familie :( Men jeg krysser fingrene å håper på at det går bra ;)

Nå er jeg godt inne i vinterferien å forbanner meg selv at det har gått en hel uke uten at jeg har gjort en dritt :P Alt jeg har gjort er å vært på IKEA å kjeftet på personalet :P Jeg fikk beskjed om at hyllene mine ENDELIG hadde kommet, å dro opp dit for å hente mine nyydelige hyller, men kom dit å fikk høre at de var utsolgt! CRAP! Så nå må jeg dit nokk en gang for å hente hyllene mine :P

Ellers så gleder jeg meg stygt til å dra til USA men begynner å få den følelse; Hva i helvette er det jeg har begitt meg ut på? :O :P Men den er så svak at jeg velger å ignorere den ;)
Men neste uke så skal jeg gå fra butikk til butikk å søke meg jobb! For jeg trenger virkelig å tjene penger til USA. Siden jeg ikke får stipend så må jeg jo gjøre noe. Men jeg satser på å få tjen omtrent 10 000 - 15 000 i kommunalt arbeid i sommer ;) Men nå strammer jeg inn på alt! Ikke no kjøping av ting jeg ikke trenger :P Det kan jeg gjøre i USA ;)

Å et litt forsinket nyttårsforsett er å bli bra i mitt kjære kne, så jeg kan spille fotball å handball igjen!! :D Å starte jakten på kondisen igjenn! :P For jeg SKAL drive med en form for sport i USA :D

Men nå skal jeg hoppe i loppelkassa! (bokstavlig talt ;P) Hehe..Så Gonatt alle sammen! :) Vi skrives ;P

Ingen kommentarer: